Žatecky ma tak výborný smak, bo? Bo powstaje z žateckiego chmielu, najlepszego na całym świecie! Uprawiają go Žatczanie w czeskim Žatcu. I robią to po mistrzowsku, zobaczcie!
Konsumenci wiedzieli już, skąd się bierze Žatecky i kto uprawia žatecki chmiel – dzięki naszej poprzedniej kampanii, launchującej brand. Ale chcieliśmy, żeby wiedzieli, że to najlepszy chmiel na całym świecie! Stworzyliśmy więc angażującą kampanię „Chmelowe Mistrzostwa Świata”.
Oparliśmy spoty na dynamicznych, zabawnych scenkach ogrywających śmieszne wariacje na temat realnych dyscyplin sportowych. Mieliśmy więc skok o chmielowej tyczce, curling kuflem, spacer po linie czy taniec na wrotkach. A wszystko w ramach spójnej platformy. I Žateckim na pierwszym miejscu!
Wygrały wszystkie warianty! Žatecky Světlý Ležák, Černý 3,8% i 0.0%.
W ramach kampanii powstały spoty do TV i zróżnicowana komunikacja w digitalu. Wspieraliśmy działania materiałami POS i OOH.
Wygraliśmy Chmelowe Mistrzostwa Świata we wszystkich touchpointach. Przyznajemy sobie skromne 10/10!