Misie HARIBO są taaakie PYSNE! I KOLOLO… Oho, właśnie obudziły w nas dziecięcą radość! To ona stoi u podstawy międzynarodowej platformy Kids Voices. Tu dorośli zachowują się jak dzieci i autentycznie mówią ich głosem.
Dotychczasowe kreacje emitowane w Polsce były adaptacjami zagranicznych formatów. Aż przyszedł czas na pierwszą reklamę opartą na naszym, rodzimym kontekście. Postawiliśmy na szachy – od zawsze obecne w parkach i szkołach, a teraz trendujące na twitchu czy Netflixie.
A że humor bierze się z kontrastu, to zestawienie postaci poważnych szachistów z dziecięcymi kwestiami o żelkach wyszło taaak dobrze, że SZACH-MNIAM!
Spot Złotych Misiów spodobał się tak baaardzo, że stworzyliśmy jeszcze jeden: „Odpaczkuj, jakie Kwaśne!” – tym razem na YouTube, o całej serii produktowej HARIBO Kwaśne. Zainspirowani samym YouTubem, oparliśmy spot na formacie unboxingu i testowaniu Kwaśnych.
Główny spot Złotych Misiów mocno bawił w TV. Uśmieliśmy się też w skrótach na YouTube i zabawnych filmikach w SM. Dodatkowy spot o Kwaśnych trafił na YouTube.