Halko, tu Tymbark! Daj się połączyć
Wszyscy kochają napoje od Tymbarku! Ale młodzi są wyczuleni na mainstream. Szukają czegoś tylko dla siebie. Jak do nich trafić? Z pomocą kultowego Kapselka i influencerów – bo to ich młodzi słuchają najbardziej. Szczególnie gdy idole sami dzwonią z personalizowanym hasełkiem.
W innowacyjnej akcji digitalowej przenieśliśmy zwyczaj dzielenia się hasełkami spod Kapselka do digitalu. Połączyliśmy Kapselek i influencerów z mocą big data, by zaserwować młodym nowe i ekscytujące doświadczenie.
W aplikacji webowej wystarczyło zeskanować Kapselek, by połączyć się z influencerem, który dzwonił do wskazanej osoby i przekazywał jej hasełko. Znał jej imię i miejsce zamieszkania, a nawet datę. Powstało 560 mln wariantów spersonalizowanych video, a na każdego użytkownika przypadło niemal 1,2 mln wariantów rozmów. Influencer „dzwonił do Ciebie” i „wiedział”, że Ty yo Ty!
Aktywację komunikowaliśmy na kanałach własnych Tymbarku i influencerów, Powstało również dedykowane opakowanie konkursowe i kampanie display oraz VOD.