Na co Polacy czekają cały rok? No, na wiele rzeczy, ale przede wszystkim na lato! A jak lato, to truskawki. A jak truskawki, to takie z makaronem… adchodzi sezon na przyjemność!
ZADANIE
Wszyscy wiedzą, że makaron Lubella to niezawodny sposób na szybki, sycący obiad. Teraz przyszedł czas na związanie go z nowa okazją: dopieszczaniem się i czerpaniem przyjemności z jedzenia. Chcieliśmy też wykorzystać napięcie związane z oczekiwaniem na sezonowe składniki i emocje towarzyszące ich pojawieniu się. Radosne oczekiwanie na truskawki + rozkosz jedzenia? Przepis na bardzo przyjemną kampanię.
ROZWIĄZANIE
Platforma „Sezon na przyjemność” to seria lekkich i apetycznych historii o tym, jak mieć w kuchni „time of my life”! Stworzyliśmy świat przyjemności, który powstaje dzięki gotowaniu z makaronami Lubella. Są puszyste alpaki, soczyste truskawki, dziecięca radość i natura, która opanowuje kuchenną przestrzeń.
Przyjemnościowy Key Visual trafił na nośniki OOH. Ponadto, „Sezon na przyjemność” zobaczycie na nośnikach kinowych, w bankomatach, kontekstowych reklamach w social mediach, a nawet w truskawkowych nakładkach na TikToka
Mało? To po zeskanowaniu kodu QR z opakowania Lubelli, każdy może zobaczyć filmy z realizacji przepisów na dania z Lubellą. Dla inspiracji!