W 2020 wjechał nowy Kasztelan Jasne Pełne. A z nim nowa platforma Racz Waść Wpaść. W ramach relaunchu marki stworzyliśmy brand hero – Kasztelana. Takiego z wąsem i na koniu.
Kasztelan wyróżnia brand, spaja świat marki, a dla konsumenta ma jedno zadanie: biesiadowanie! W spotach wyrywa nas z codzienności i zabiera na szlachecką, wysokoenergetyczną zabawę.
Świat marki oparliśmy na mashupie kodów wizualnych świata polskiej szlachty i współczesnych pop-kulturowych inspiracji.
Kasztelan wjechał również na OOH i pokazał, co znaczy iście szlachecka biesiada. Nie szło nie zerknąć!
Bawimy się językiem, modą, tropami wizualnymi czy muzyką. Stworzyliśmy nową jakość, którą widać, słychać i czuć. Również w SMAKU. Pokazaliśmy to w kolejnej odsłonie kampanii, w której smak wygląda tak!
Komunikację dopełniają Social Media, a te prowadzi sam Kasztelan. Wie, że scrollujesz! I wolałby, żebyś biesiadował… ale jak już tu jesteś, to popatrz na tego szlachetnego mema.